Friday, January 12, 2007

Jag är så ensam

Nu har jag inte skrivit här på jättelänge. Julen och nyår har varit väldigt bra. Har försökt att hinna med att träffa de flesta men det är inte så lätt. Det viktigaste har varit att få träffa familjen och att leka lite med Felix och Stella. Vi hann även med en sväng ner till Göteborg för att träffa våra handledare. Sov hos Peter och Sofia i deras fina hus i Hindås. Jag hann även med att träffa Sofie, Greger och lilla Lea. Fantasktisk söt unge! Världens gladaste.

I tisdags åkte Jimmy tillbaka till Japan. Det känns lite konstigt att vara här när han är så långt borta. Nu har jag vant mig vid att ha honom nära. Vi brukar ju kunna vara ifrån varandra längre perioder men nu har vi ju setts i princip dygnet runt de senaste månaderna. Och att inte veta när vi ses nästa gång känns lite tungt. Eller, senast i maj vet vi ju, men det är jättelänge tills dess. Menmen, tiden går fort när man har roligt. =)

No comments: