Wednesday, June 13, 2007

Snorkling

På söndagen åkte vi buss till Hanauma Bay. Först fick vi stå i kö en bra stund innan vi fick komma in i parken, sen var vi tvungna att titta på en kort film innan vi fick gå ner till stranden. Allt för att bevara korallerna som finns där. Sen hyrde vi snorkelutrustning så att vi kunde snorkla. Ni ser i vatten hur mycket koraller det var. Vi snorklade en bra stund. Jag hade solskyddsfaktor 45 på rygg och axlar plus att jag hade en t-tröja på mig för att inte bränna mig mer.
Det var fantastiskt kul att se alla sorters fiskar. Vi hade köpte en undervattenskamera, men har inte framkallat den än så vi vet ite hur bilderna blev.

Vi åt massor av god mat på Hawaii. Detta ställe låg precis vid stranden så vi åt lunch där alla dar. Fanns mycket gott att välja på. Den här dagen blev det pizza, enchiladas och ceasarsallad. Mums!

Tycker den här blden är så himla fin på Jimmy. Han är så snygg ibland!!
Har ett annat kort som jag inte tror att Jimmy gillar att jag lägger upp här. Det är från stranden på kvällen och hans frisyr ser jätterolig ut. Platt på ena sidan och på andra sidan står det rakt upp. Jenny frågade om det blåste mycket på bilden. Och nej, det gjorde det inte. En blandning av salt och flott gör en sådan frisyr.

No comments: