Wednesday, February 14, 2007

Kärlek

Idag handlar ju allt om kärlek.

Och eftersom min älskling är i Japan så blir det ingen romantik för min del. Men jag är inte bitter. =) Jag får ju titta på Poirot ikväll med mamma. Iklädd mysbyxor och fleecetröja, men för att piffa till det har jag faktiskt målat naglarna.

De senaste veckorna har mycket fokus legat på vår nya kärlek i ekbergarnas liv. Lille Erik. Mamma kan säga att hon ska rnga och höra vad Erik gör. Men han är ju bara en bäbis, så än så länge gör han inte så många saker. Och pappa längtar tills han blir större så de kan snickra.

Bilden har jag tagit från Jennys sida på familjeliv. Jag kunde inte låta bli, han är ju så fin. Det finns ju inget annat altenativ än att Erik ska bli djurgårdare. (stackars barn tycker säkert många av er) Jag är den enda som inte hejar på djurgården, jag hejar inte på några. Eller förresten, jag brukar heja på de jag tycker synd om, de det går dåligt för. (Djurgården alltså, tänker ni då.) =)

Hoppas ni får en fantastisk dag med massa kärlek!!

No comments: