Tuesday, February 17, 2009

Jag gråter

Jag är ju inte den som är så känslig av mig och gråter när jag t.ex. tittar på film eller så. Men sen Elliot kom har jag kunnat ta till lipen lite då och då bara för att jag är så lycklig eller för att han är så fin. Hörde t.ex. Det vackraste med Cecilia Wennersten på radion för ett tag sen och det var ju tur att jag var ensam för jag kände mig lite fånig när jag började böla.

Häromdagen läste jag på Marcus Birros blogg och Jimmy undrade varför jag tjöt. Marcus och hans sambo har försökt få barn i flera år och har förlorat två barn som föddes för tidigt. Nu har de äntligen fått en son och Marcus skriver så otroligt fint om hur han känner så det går inte att låta bli att bli helt tagen. Ni kommer att förstå mina tårar då ni läser.

Så det är inte så illa som rubriken säger. Jag är världens lyckligaste och ibland kommer det lite tårar bara just därför. Hur kan man låta bli när man ser detta fina ansikte?

1 comment:

Barbro said...

Underbar liten son ni fått! Det finns bara ingenting underbarare än barn....