Saturday, October 17, 2009

Tiden går fort

Nu har jag redan hunnit jobba i två hela veckor. Dagarna och veckorna flyger iväg. Det är så roligt att vara tillbaka på jobbet även om jag såklart saknar Elliot ibland. Men jag vet hur bra han har det med Jimmy.

I torsdags imponerade Jimmy på mig. Elliot hade inga vantar i onsdags för när jag försökte sätta på honom de som Anita stickat var de alldeles för små. Då fick jag ta ett par strumpor, det gick ju lika bra det. Så i torsdags eftermiddag när Jimmy ringde sa jag att jag glömt säga åt honom att köpa ett par vantar om han gick på stan. Men det hade han gjort i alla fall. Ett par jättefina och bra, mycket bättre än jag skulle ha köpt. Men det som imponerade mest var att han köpt en "bluff-Olle". Vet inte vad de heter men vi sa alltid så om en polokrage utan tröja man använde istället för halsduk.

No comments: