Monday, April 20, 2009

Gamla godingar

Idag upptäckte jag att jag har ett webalbum på Picasa med alla bilder jag lagt ut i bloggen. Hittade de här gamla godingarna från 2007. Intressant år då det hände mycket.



























































Det har ju varit mycket fokus på Elliot en tid men här en bild på Erik när han var nyfödd. Rackarns vad liten han ser ut i Toms stora nävar.


Pappa testade min pilatesboll och det såg så roligt ut.


VM i längdskidor i Sapporo. Jag var lagom yrslig av jetlag när vi hejade på svenskarna som tyvärr inte lyckades speciellt bra.


Körsbärsblommornas tid har precis varit Japan. Här är en bild från parken i Shinjuku.


Påsken firade vi med ett lite begränsat matbord men vi hade i alla fall sill, köttbullar och nubbe.


Här är Jimmy framför den gyllene bajskorven.


Mamma och en tonfisk på fiskmarknaden i Tsukiji.


Tänk att åka en helg till Hawaii. Så här i efterhand känns nästan den helgen som en dröm. Tur att vi har bilder. Här är jag på Waikiki beach.


Sommaren 2007:s varmaste helg. Björn och Linas bröllop i Älmhult.


Tjejmilen avklarad för första gången. Här är Veronica och jag med våra fina medaljer. Hade tänkt att springa i år också men jag har tyvärr inte kunnat börja springa än eftersom jag fortfarande har ont i fogarna. Så jag törs inte börja än, utan får ta lite promenader för att vänja mig vid.

No comments: