Monday, April 20, 2009

Rekord

Igår fick Elliot mat vid nio sen lade jag in honom i hans korg. När jag la mig vid halv tolv var han hungrig igen och fick mat. Sen vaknade han inte förrän vid kvart i tre. Och nästa gång halv sju när Jimmys klocka ringde. Helt otroligt! Jag har alltså bara ammat en gång i natt. Sen att jag vaknar efter ca en till två timmar och måste lyfta Elliot till sin plats för att jag somnat under amningen är ju inte så farligt.

När Jimmy åkt tänkte jag försöka få oss att somna om men då ringde rörmokaren för att kolla på vår blandare i badrummet som måste bytas. Nu är han och handlar grejer och kommer väl snart och byter. Tyvärr kan han inte stänga av vattnet til bara vår lägenhet utan han måste ner till källaren och stänga av huvudbrytaren. Grannarna blir säkert jäteglada.

No comments: