Tuesday, December 19, 2006

Packat och klart

future university i snöJapp, nu är det mesta fixat inför morgonens resa. Väskan är inte alls så full som jag trodde, konstigt nog mindre än när vi åkte hit. Och nu har vi ändå köpt julklappar. I och för sig lämnar jag lite kläder här. Såna som jag likagärna kan slänga.

Idag fick jag dubba på. Det hade fallit massa snö i natt. Och det snöade när vi gick till universitetet. Riktigt stora, härliga flingor. Så när jag gick hem tog jag denna bild. Solen blänker lite för starkt, men jag tycker ändå att det blev lite fint. Det är väl det närmaste en vit jul vi kommer.

Imorgon åker vi till Osaka och på fredag åker vi hem. Här är exakta tider. (i lokal tid)

Åker från Osaka 12.00
Kommer till Helsingfors 15.15 (flyget tar 10h 15min)
Från Helsingfors 17.00 (flyget tar en timme)
Kommer till Arlanda 17.00

No comments: