Monday, April 23, 2007

Skryt igen

Ni som är trötta på att läsa om min löpning kan sluta läsa här.

Men jag är så nöjd med gårdagens pass. Enligt mitt "schema" stod det 8 km löpning, men jag fuskade lite. Vi åkte till Kejarpalatset och sprang runt det. Ett varv är 5 km och vi sprang två varv. Så jag sprang alltså EN MIL. Det ni! Det var första gången. Det var så jobbigt bitvis, eftersom det var motvind och en uppförsbacke första biten. Men det var bara att kämpa på och jag klarade det. Hurra för mig. =) Och det tog "bara" 58 minuter. Det kanske låter om mycket, men jag är jättenöjd. Hoppas jag kan förbättra tiden med några minuter fram till tjejmilen. Ska försöka springa där varje helg, det var så himla skön runda.
Sen tog vi tunnelbanan hem. Vi luktade säkert jättegott.

Vi tog med oss McDonalds hem. Första gången på evigheter som vi ätit deras mat. Bra Big Mac-index förresten, 36 kr för en meny. Men vi valde sallad istället för frittar och så drack vi cola light. Så det blev inte så farligt. var tvungen att ta ett kort på oss när vi sitter i underkläderna och äter. Vi ville äta så fort som möjligt så vi gjorde det innan vi duschade. Tur att ingen såg oss.

No comments: