Saturday, November 25, 2006

Böcker

Som de flesta vet läser jag väldigt mycket böcker. Finns det något bättre än att ha en ny bok att se fram emot? =)
Mamma brukar skälla lite när jag köper nya, ungefär som när jag köper nya handväskor (men hon brukar få överta mina gamla väskor så hon borde inte klaga). Och jag brukar alltid förse henne med nya böcker. Tror snart att jag ska låta henne skaffa ett lånekort, eftersom jag är hennes bibliotek. =)
Men nu tänkte jag att jag ska skriva lite recensioner över de böcker jag läst. Så får ni lite tips om vad som kan vara värt att läsa.
Jag tar tacksamt emot tips på böcker som ni gillar.
När jag jobbade på Coffee Cup var jag expert på att tjuvkika på vad folk läste.
Så i min länklista finns en länk till mina bokrecensioner. Just nu finns där bara tre böcker, men fler kommer. Annars kan ni klicka här: mariesbocker.blogspot.com

No comments: