Saturday, November 18, 2006

Små rosa piller

Ledsen att behöva prata om mitt oshirii igen, men det kliar så jag håller på att dö. Stackars dig, tänker ni säkert, du som har så stort oshirii. Det började med ett litet utslag på ca 7 cm i diameter och nu har det spridit sig till att hela låren kliar. Det är små röda utslag som kliar så jag blir tokig. Jimmy är ju mycket stöd: "Klia inte", är hans råd. Lätt för honom att säga. =)
Så idag gick jag till drogaffären (drug store)och köpte små rosa piller. Hade tagit med mig ett lexikon och pekade ut antihistamin för killen som hjälpte mig. Vi diskuterade =) en bra stund vad som skulle vara bäst, men piller var nog bättre än kräm. Så nu ska jag ta två sycken morgon, lunch och kväll.
Ganska häftigt att jag fattade vad han menade.

1 comment:

Anonymous said...

Skönt att du har fått tag på något mot dina utslag. Hoppas de blir bättre nu.