Monday, November 27, 2006

Thojo!!

Europe Secret SocietyVilken lycka!!!!

Idag efter att jag varit hos doktorn så gick jag till en skivaffär (i princip den enda i Hakodate jag inte varit i). Som jag har letat, hade nästan gett upp, men som lite plåster på såren så fanns den....


Europe ヨーロッパ

Det har inte varit det lättaste att veta vad jag skulle leta efter, men nu när jag har lärt mig hirgana och katakana var det lite lättare. Hittade flera skivor med Europe och igår när jag var på en annan affär råkade jag stöta på några Ace of Base skivor, köpte ingen dock. =)

Men nu är jag den stolta ägaren av Europes nya skiva Secret Society. Med extra texter på japanska, det ni!

3 comments:

Anonymous said...

Tja Ba!
jag såg att du hittade "konstiga" grisar.
Nu är det så att jag samlar på dom mest idiotiska grisar som man kan få tag i ,men jag har inte köpt en enda.
(det är det som gör allt mitt samlande intressant) Så hittar du något "ovanligt" som får plats i er resväska och i min "samling" så tar jag tacksamt emot det,kanske det är stora krav jag ställer?
men.
Ha det så bra så hörs vi nästa år.
Jag hörde av "Bitta" att ni kommer hem 2 timmar efter det att vi har lämnat Arlanda för Lanzarote

Anonymous said...

Det var jag Roger som skrev det första .
Glömde att underteckna

Anonymous said...

Hur gick det hos farbror doktorn?

Kul att du äntlilgen hittat skivan som du sökt så länge!!

hare bra så länge