Sunday, November 12, 2006

Fars dag!

Så var det fars dag igen. Och jag som inte är hemma och kan fira min pappa.
Och även om inte presenter är det viktigaste så är det ju trevligt att det finns sätt att skicka dem. Beställde några böcker, tycker han behöver bli lite mer kulturell. =) Sen att jag råkade köpa sju stycken till mig själv också, behöver vi ju inte prata så högt om. Men det är ju faktiskt så att jag är ju morsans bibliotek, så det var dags att fylla på det.

Bilden är förresten tagen på min 30-årsdag. Kommer inte riktigt ihåg vad vi dansade till eller vad det är jag tittar på? (ps. jag är glad att jag inte ser ut så där längre)

Grattis lilla pappa!!

Hoppas du får en bra dag!

Här får du en räkmacka av mig!
Visst ser den god ut? Mmmmmm

3 comments:

Anonymous said...

Tack min lilla älskling,skönt att du tänker på mig,när det gäller delikatesser.

Anonymous said...

hej

Marie said...

hej