Thursday, November 30, 2006

Träning

Marie tränar med hantelIdag var det riktigt kallt ute. Det hade t.o.m. kommit lite snö. Men hurtig som jag är =) så gav jag mig ut och sprang ändå. Fick trippa fram lite eftersom det var lite halt på vissa ställen. Men konstigt nog så gick det jättebra. Jag brukar ha problem att andas när det blir kallt, men eftersom jag tog det lugnt så kunde jag andas.

Vad tycker ni om min hantel förresten? Jag tänkte att jag skulle träna upp mina armar lite och har därför fyllt en kasse med petflaskor med vatten. Blir lite ostadigt men det funkar.

Tog på mig mina finaste kläder inför denna bild. =)
Nja, underställ är väl inte det snyggaste man kan ha, men nödvändigt under löpardressen när det är kallt ute. Undrar om det finns någon som är snygg i det?

2 comments:

Anonymous said...

HEJ VÄNNEN!
Jag går ut och läser så ofta jag kan.Kul att du skriver så mycket då saknar man dig inte riktigt lika mycket. roligt att du ialla fall få se lite snö. Här hemma var det 12 grader varmt idag. Tråkigt, men jag tror att det blir en brun,gul jul i år. Maila mig. Har inte din adress Kram Jessica.

Anonymous said...

Du är nog betydligt snyggare i svart underställ än jag som önskade bli balettdansös i rosa trikåer , vilken syn,man kan nog må illa för mindre!
Din tjocka mamma.