Monday, May 07, 2007

Sensojitemplet

Idag åkte vi till Asakusa och såg Sensojitemplet. Det var inte alls så mycket folk. Eftersom det varit långhelg har väl folk passat på att be då. När Jimmy och jag var där var en del övertäckt för de höll på att restaurera den men nu var den färdig. Jättefint blev det.

Mamma klappade i alla fall lite på gubben som ska hjälpa en med krämpor. Så vi får väl hoppas att det hjälper.

Mamma köpte en yukata, som en kimono fast mer vardaglig och i bomullstyg. Sen köpte de lite småkrafs.

Efteråt åkte vi hem så gamlingarna fick vila lite. Jimmy och jag gick till gymmet och körde järnet. Mina armar var helt slut efteråt. Hoppas jag kan få lite muskler snart. Jimmy sprang på löpbandet och jag körde lite på en crosstrainer efter vi var färdiga med styrkan. Gött att ta ut sig så.

No comments: