Monday, May 21, 2007

Söndag

I går åkte vi till Shinjukuparken för att vara ute lite i solen. Oj, vad folk det var en helg. Har bara varit där på vardagar förut, men nu var det mycket mer folk. Allt från gamla par, barnfamiljer till ett bögpar (första homokärleken jag sett, utåt sätt är det ok, men det är nog inte så accepterat egentligen). Vi solade lite och låg och läste lite, kanske två timmar. Efteråt var jag knallröd om armarna och axlarna. Fattar inte varför jag är så lättbränd på armarna, inte ens näsan är ju röd.

Sen åt vi lunch och vilade lite hemma. Jag råkade såklart somna, så Jimmy väckte mig och sa att det var dags att åka iväg och springa. Så det var bara att byta om och ge sig av. Sprang en mil (två varv) runt palatset. Jag sprang på 56 minuter, vilket är jättebra för mig. Jimmy sprang på 44.40. Snabb som rackarns är han.

No comments: