Thursday, March 29, 2007

Trött

Usch, vad jag är trött. Det är väl inget ovanligt, säger ni kanske. Men just nu kan jag sova hur mycket som helst. I förrgår sov jag två timmar tupplur, sen sov jag ändå åtta timmar på natten. Igår var jag helt död så när vi tittade på en film lurade jag till en liten stund. Sen la jag mig vid halv tio (fick inte lägga mig tidigare) och sov till sju i morse. Och ändå är jag inte utvilad. Sover så dåligt antagligen.

Kan det vara att min kropp säger ifrån nu när jag har börjat träna? Att gå från en soffpotatis i några veckor (innan det löpte jag i alla fall tre gånger i veckan) till att börja träna sex gånger i veckan kanske blev lite för mycket för den? Men med tanke på att det är så olika träning, styrka tre gånger och löpning tre, borde det ju inte vara nån fara? Men jag känner att löpningen inte går så bra. Orkar inte ta i lika mycket som jag vill. Vilken skit, jag blir sur. Vill vara bra på att springa.

No comments: