Wednesday, March 21, 2007

Tyskungen

Camilla Läckberg har blivit en av mina favoritförfattare. Hennes böcker är fantastiska. Jag älskar ju i och för sig deckare, men jag gillar även att hennes personbeskrivningar är så bra. Man saknar karaktärerna som gamla kompisar som man varit ifrån ett tag.
27:e april kommer nyaste boken Tyskungen. Men redan nu har Camilla publicerat de första åtta sidorna på sin blogg. Jag vet inte om jag vill läsa dem. Blir svårt att vänta tills jag får läsa hela boken när jag kommer hem. För er som vill läsa dem nu finns de här. Om ni gör det kan ni väl säga till om jag ska läsa dem eller inte.

1 comment:

Anonymous said...

Jag kunde inte hålla mej ända till 27april.Det var härligt att komma tillbaka till Erika o Patrik, men nu blir det lång väntan på fortsättningen.Hänger nog på låset och köper den direkt.Tar med den till Japan.Du avgör själv om du ska läsa början,men det känns som längtan blir värre nu.
Puss o Kram
Mamma