Tuesday, March 13, 2007

Vi är så hurtiga

Tro´t eller ej, men vi har börjat träna. Tillsammans!

I fredags och igår styrketränade vi och idag löptränade vi. Det är så roligt att ha sällskap, jag är ju van att träna själv. Det som är lite synd är att gymmet är ganska dåligt. Det finns bara ett bra löpband (de andra går bara upp till 8 km/h) så vi får turas om med det. Så idag sprang jag på det långsamma i 40 min, jag är ju inte så snabb, men någon eller några km/h snabbare skulle jag vilja att det gick. Det finns inte heller så många maskiner. Det finns två skivstänger men inga hantlar. Tyvärr kan det bli lite för mycket att öka vikten med 5 kilo (finns inte mindre vikter än 2,5 kilo per sida att lägga på) vid till exempel bicepsträning. Men vi får göra det bästa av situationen.

Men det är så roligt att träna. I alla fall styrka. Det största problemet är nog att jag vill se resultat. Nu, på direkten!

No comments: