Friday, March 23, 2007

Ursäkta röran, jag bygger om

Jag håller på att försöka ändra utseendet på min blogg. Men eftersom det inte finns någon template som jag gillar så försöker jag ändra inställningarna manuellt, direkt i html-koden. Det är inte det lättaste så om det ser lite tokigt ut är det för att det tar sån j***a tid att få det snyggt.
Hoppas jag kan få ihop det som jag vill. Tänkte ha körsbärsblomman som mall och utgå från. Säger till när jag är färdig så kan ni tycka till vad som är bra och vad som måste ändras.

1 comment:

Anonymous said...

Usch ja så mycket det finns att välja på men jag har tyvärr fastnatt för mitt utseende på bloggen men det finns ju massor att välja på nä det vart en upprepning men i alla fall jag hoppas du träffar rätt
MVH
Brorsan
http://bkbrio.sportsblogg.se