Friday, March 30, 2007

Det är synd om Jimmy igen

Stackars Jimmy. Nu har han ännu mer problem. Nu håller vi på att städa lägenheten och då hittade han fem dosor snus som blev kvar efter att han slutade snusa. Och "det skär i hjärtat att slänga en sådan svensk kvalitetsprodukt". Men så kom han på att pappa kommer ju hit i maj så då kan ha ta dem. Mamma följer såklart med, men hon vill nog inte ha snus, om inget drastiskt hänt sen jag åkte hemifrån. =)
Men så kom han på att han köpt en jäättestoor öl. Då blev han glad igen.

Men jag tycker det är mer synd om mig. När vi gick och köpte kartongen i förrgår fick jag en blåsa på ringtån. Och nu blir den större och större för varje steg jag tar. Den börjar mutera, så jag tror att det kommer ut en alien eller något annat otäckt. Och sen igår skar jag mig på en konservburk. Mitt i handen. Jag skulle ta bort locket. Och idag råkade jag köra ner nageln rätt i såret, så nu blöder det igen. Jimmy tycker bara jag är klantig, men jag tycker mer att jag har otur. Visst har jag rätt?

1 comment:

Anonymous said...

Det klantiga har du ärvt efter mor din,har du väl sagt några gånger,så tyvärr Marie så har Jimmy rätt i det här fallet!
Men vi älskar dig ÄNDÅ.
PUSS O KRAM
MAMMA o PAPPA